De încercat!!!

A trecut și ziua celui de-al doilea scrutin. Indiferent de rezultatul lui, sînt mult mai liniștită acum, după ce mi-am rezolvat dilema cu care rău este mai puțin rău, acum, chiar că nu mai contează. Vom vedea mîine, dacă se mai schimbă sau nu ceva!
Între timp, recomandările mele după experiențele din week-end:
- mergeți la Olimpia, am fost din nou ieri (și sînt tare mîndră că am făcut 3 bazine, apoi unul pe sub apă și după, 56 fără oprire, că mă grăbeam la cină) și e tare fain, apa curată și caldă (prea caldă pentru mine dar, să nu fim cîrcotași!!!), cald și acolo, sînt pe drumul cel bun, am văzut că au din ce în ce mai multe bannere mari pe pereți, probabil au găsit soluția administrativă;
- cina de ieri a fost la restaurantul hotelului Ibis, invitată de prietena mea, Gabriela, am mîncat foarte, foarte bine: grisine cu brînzică, popietă de somon cu legume, am gustat din rața cu varză și ciorba rădăuțeană și vă pot spune că erau delicioase! Nu știu să vă spun prețuri, am mers pe mîna Gabrielei și am mîncat ce mi-a recomandat!
- un nou super party, în Old Friends, tema a fost ușor obraznică: Spank me, Nikolaus, dar a fost foarte reușit! Vă recomand să mergeți acolo fie pentru party-urile din week-end, fie în timpul săptămînii, pentru atmosfera relaxată, prețurile ”pentru prieteni”, neapărat espresso de la Julius Meinl sau frappe cu ciocolată sau caramel!;
- grătar și foc de tabără cu prietenii, oricînd, oriunde! Pentru mine, azi, la Claudiu în Cisnădioara!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena