Ce-ați putea vedea dacă ar fi după mine...

Întrucît nu mă ocup doar de hăinuțe și masaje (că zilele trecute nu am avut timpul necesar să studiez toată oferta de la outlet... mă grăbeam la masajul meu săptămînal de la Reflexo-Vital), luni am ajuns și la vernisajul expoziției de sculptură a lui Claudiu Nicodin,Visul! Pînă în 14 decembrie mai aveți timp să o vedeți, la Centrul Cultural Habitus, din Piața Mică! E chiar o experiență interesantă. Artistul, din cîte am putut eu pricepe, și-a luat visele ca sursă de inspirație și a brodat pe tema asta, avînd suportul unitar al pernei - de piatră, probabil îi trebuia o ancoră în real - pe care a așezat metalul - simbol... al coșmarului, prin cuiul înfipt în pernă, cuțit, încătușare sau eliberare, pentru că la capătul lanțului este o cătușă deschisă, sau al trecerii... ceasul pe pernă, iubire sau tandrețe... trandafir în metal, vise de glorie... coif, neputință și compromis... așa văd eu perna cusută cu sîrmă, univers închis... cu un lacăt pe pernă... Aș putea să mă gîndesc la multe simboluri/semnificații dar cred că fiecare vi le veți descoperi pe cele personale dacă veți da curs invitației mele!
Azi și mîine mai rulează la cinematograful Arta, fimul lui Anne Fontaine - Coco avant Chanel, un film despre ascensiunea celebrei creatoare de modă, în rolul căreia o voi revedea diseară pe Audrey Tautou, Amelie, din filmul omonim. Proiecțiile sînt de la orele 14:00, 16:30, 19:00, 21:30.
Pentru joi seară, n-ar strica să includeți în program concertul din Bohemian Flow, Piața Mică Nr. 26, de la orele 21:00, un Tribut adus Ancăi Parghel, la împlinirea unui an de cînd a plecat dintre noi. Protagoniști vor fi Ana Maria Galea, una dintre vocalistele care au avut norocul de a lucra cu Anca Parghel și Alex Man, chitarist cu experiență alături de nume mari ale jazz-ului.

Comentarii

  1. Frumos gestul pentru Anca Parghel..

    RăspundețiȘtergere
  2. la Habitus am ratat din pacate, sambata, intalnirea Deconectati, a celor de pe badorgood.com, comunitate de fotografie, site intretinut de sibieni de ai nostri :(

    azi am drum prin zona, sper sa ajung sa intru sa vad expozitia lui nicodin :)

    hei, who-s the blonde?

    RăspundețiȘtergere
  3. Miju, să ştii că merită să intri!
    Pentru rubrica matrimoniale, apăsaţi 1... pentru întrebări dezinteresate, apăsaţi 2! Dacă apăsaţi 2, my blonde friend este printre altele, pictor de icoane pe sticlă... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. 2 it is
    merci. fiind vazuta si in colajul de ieri de la outlet, cineva a strigat ca orin e blonda aceea :)

    tasta 1 nu, pentru ca la un anumit aspect al matrimonialelor prefer blind date, la altul, test drive prelungit :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena