Revoltă de toamnă...

Voi face și eu ca în bancul cu nebunul și maniaco-depresivul, atunci cînd nebunul spune că doi + doi fac cinci iar maniaco-depresivul spune că doi + doi fac patru dar că asta îl enervează la culme! Știu, e normal, e toamnă, dar nu vreau, nu sînt pregătită pentru frig, nu vreau să încep să mă îmbrac din nou stil ceapă, nu na nu! Hmmm... probabil că o parte dintre voi pregătiți deja hapurile! Nu va fi necesar, mă remontez și singură, uitîndu-mă în grădină la frunzele roșii ale Forsitiei, la cum se coace ghinda, la lampioane și crăițe! Și mă rog ca mîine să fie o zi frumoasă, să fie cald, să mă bucur de coborîrea din Păltiniș pe bicicletă!
Fără legătură: Noapte bună, România, oriunde te-ai afla!...


Nicu Alifantis - Emotie de toamna
Asculta mai multe audio Muzica

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena