Ecostart - Aleea Streiu

Recunosc, m-am mobilizat destul de greu pentru prima acțiune Ecostart de ecologizare a zonelor din vecinătatea caselor noastre. În mare parte, din cauza sinuzitei mele, care îmi dă bătăi de cap și la propriu și la figurat. Acțiunea a avut loc în zona Aleea Streiu, bl. 1A (am cam avut ce căuta după adresa respectivă, ocazie cu care m-am plimbat printre blocuri și printre numeroșii cîini vagabonzi de acolo). Eu am stat mai puțin decît ceilalți voluntari (aproximativ 10 persoane, de la mic la mare!), cam o oră și jumătate, timp în care am reușit să strîngem chiar foarte multe gunoaie, cred că fiecare vedeți în jurul vostru cîtă nesimțire există și cum confundă mulți dintre sibieni zonele verzi cu o mare pubelă. N-am prea avut succes la mobilizarea oamenilor din zonă dar am avut noroc că, imediat după ce am adunat gunoaiele de pe cîmpul acela, a trecut mașina de gunoi iar cei de la salubrizare au fost receptivi în a colecta și tuburile de plastic, lemnele și mai știu eu ce am mai găsit noi pe acolo. Una peste alta, zic eu că n-a fost rău, sper să se continue cu acțiunile de genul ăsta și să participe cît mai multă lume!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena