Ciorbă de cartofi... stropită cu fasole verde

Am promis că voi aduna fasolea din seră pentru o ciorbă. Recolta n-a fost prea mare, n-ar fi ajuns spre exemplu pentru o ”ciorbiță de fasole... cu fasole” (așa mi-a povestit Radu că le-a dat într-o zi la cantină, m-am distrat). Dar, am folosit-o la singura ciorbă pe care o fac. Cam așa arăta rezultatul final, nu vă mai plictisesc cu rețeta, este o puțin complicată ciorbă de cartofi sau de legume, cum vreți să o numiți!
Nu este chiar instant, sau una dintre rețetele mele rapide, asta fierbe cam vreo oră, plus vreo 10 minute de tăiat pătrunjel, morcovi, țelină, ceapă, că doar astea se pregătesc înainte, restul în timp ce e oala pe foc! Eu zic că a ieșit foarte bună, ieri nu m-am putut abține și am mîncat vreo trei castroane, pe post de prînz și cină... :)))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena