Do you remember the time...???

Chiar, vă aduceți aminte vremurile în care dragostea era ceva ce te fura cu totul, head over hills? Eu am ajuns la asta de la ceva banal... fac curățenie într-o încăpere de sub scări, viitorul meu dressing. Și am dat peste o cutie cu tot felul de ”amintiri”, de la fluturași din clasa a XII-a, la o sumedenie de încercări eșuate de a ține un jurnal și alte hîrtiuțe. Printre astea, două bilețele, care pot părea complet aiuristice, niște listuțe cu scurte propoziții, le voi copia aici, exact așa cum au fost scrise atunci, sînt din 1990 sau 1991, cînd aveam, hmmm, 15 - 16 ani:
Bilețelul nr. 1
”- m-am lovit la ochi
- are cine să-l înlocuiască
- sînt manechin joia viitoare
- ce zi e astăzi
- l-am visat”
Bilețelul nr. 2
” - mi-am luxat gîtul (de unde se vede că și atunci eram la fel de împiedicată și capabilă să-mi produc daune non-stop)
- am fost la concert
- să vină la vară (asta era subliniat)
- a nins fain
- te sărută Buni
- s-o sune/să-i scrie lui Buni
- Kitty + Arpi
- l-am dat pe Ron (cîine)
- a murit Lucky (ăsta era unul dintre cei patru hamsteri cu același nume)
- am lansat ”Faraonul” (un fel de revistă de perete din liceu, un proiect de-al meu)
Na, acuma explicația: ce era cu listele astea! Marea mea iubire emigrase în Grecia și mă suna de acolo. Atunci cînd mă suna eu schimbam toate culorile curcubeului și uitam instantaneu tot ce vroiam să îi spun. Așa că, am început să îmi scriu pe hîrtiuțe... God, isn't love blind!!!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena