Rămăşiţele zilei

Duminica asta, în timp ce butonam eu, surprinzător, televizorul şi nu tastatura, dau peste un documentar despre Superman, benzi desenate, radio, filme cu el, etc. Ieri, mergînd după ceva de mîncare în zona în care lucrez dau peste un personaj inedit: un bărbat, la vreo 35 de ani, cu aspect de călugăr (în sensul că avea mustaţă, barbă lungă, părul lung făcut coc la spate) şi... tricou fără mîneci cu... SUPERMAN!!! Contrastul mi s-a părut super tare! O fi văzut şi nenea documentarul şi l-au apucat nostalgiile...
Din păcate, nu se vede foarte bine în poza de lîngă, făcută cu mobilul, cum ard becurile ziua în amiaza mare, în cartierul meu rezidenţial... asta spre deosebire de timpul nopţii, cînd e o beznă perfectă şi nu arde nici un bec, de vreo trei zile încoace. Or fi auzit cei de la Electrica de poluarea luminoasă şi s-au gîndit să facă un bine? Dar tot îmi rămîne întrebarea cu ce căutau becurile aprinse ziua...
Tot ieri l-am "prins" pe aburitul din imagine... un motan, zic eu, de prin vecini, care se plimbă de la o vreme nestingherit pe la mine prin curte şi din cînd în cînd îşi mai marchează teritoriul pe geamurile mele de la demisol... Vă daţi seama cît de "drag" îmi e!!! Şi, nici că-i pasă de mine... dormita indolent pe stîlpul porţii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena