Expozitie foto

Va anuntam expozitia foto a celor trei fotoreporteri sibieni, Silvana Armat, Sebastian Marcovici si Ovidiu Matiu, al carei vernisaj a avut loc ieri, in Atrium. Am reusit sa o vad, dupa ce toata lumea plecase. Mi-a placut sa ma plimb de la o imagine la alta, sa ma bucur de dinamismul fotografiilor, atit de contrastant cu goliciunea celor doua incaperi, cu linistea paharelor aflate inca pe mese... Puteam sa imi inchipui personajele cunoscute prin intermediul blogg-urilor lor, sau figuri complet necunoscute, lunecind pe linga ziduri. Mi-a placut ca m-a surprins expozitia, poate m-am dus acolo asteptindu-ma sa vad imagini cu Sibiul, cu oamenii lui, am gasit multa culoare si muzica si expresivitate si inedit... Vedeti si voi, in colajul de mai jos, citeva dintre fotografii, intre preferatele mele: chitaristul, cu lumina lui verde, si rocker-ul cu pletele in vint... probabil pentru forta care transpare din ele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena