Shopping-ul să trăiască!!!

Nu ştiu cum vi se pare vouă clădirea renovată a fostului cinematograf Pacea, actualul-viitor centru comercial, mini-mall, sau cum i-o spune lui... Pe partea cu strada Cetăţii mai e cum mai e (de acolo nu am poze, şi imaginile astea au o calitate incertă pentru că sînt luate cu telefonul mobil), dar aici e cam ieşită din context. Nu neg că poate va ieşi un lucru bun, că nu prea mai sînt pe centru spaţii comerciale, majoritatea fiind cafenele, restaurante sau puncte de schimb valutar, dar îmi poate zgîria retina... veranda veche din lemn profilată pe metal şi sticlă contemporană...
Singurele chestii care îmi plac sînt: soluţia găsită pentru peretele din dreapta, cu panourile imprimate cu imagini din Sibiu şi aleea curăţică, cu bănci şi felinare, ce conduce în spatele curţii. De ce să nu o recunosc, încă am nostalgia cozilor la bilete pentru puţinele filme "tari" ce rulau înainte de '89, a sălii de cinema cu scaune tapiţate cu pluş verde, dacă îmi aduc eu bine aminte, a faptului că mă simţeam "cineva" cînd prindeam locuri la balcon...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena