R(EVOLUTION)

Ce vă recomand eu cu căldură și îmi pare rău că nu am reușit să o fac înainte de vernisajul de sîmbăta asta este expoziția de fotografie a lui AdiO , din Ziggy, Kulturcafe. Este una dintre cele mai faine expoziții de fotografie văzute de mine.
Nu vă așteptați la varianta tradiționala, AdiO (pe care îl vedeți în fotografie, alături de "preferata" sa) ia fotografia traditionala, o prelucrează, se joacă cu ea, îi dă noi sensuri sau vă lasă să le descoperiți singuri.
Aici, sursa de inspirație au fost clișeele, de la 1920, ale bunicilor unui prieten. Din ele au ieșit povești urbane universal valabile. Încă două săptămîni le mai puteți vedea în Ziggy. Nu știu dacă expoziția este cu vînzare pentru că m-ar tenta cel puțin una dintre ele. Mă pot lăuda că atîta i-am bătut la cap pe Cosmin și Andreea din  Old Friends , pînă am primit fotografia lui AdiO cu bicicleta, pe care mi se pusese pata încă de la vernisajul expoziției permanente din Old Friends.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena