Tra la la...

În sfîrșit am primit și eu pozele de la karaoke, de miercuri, din Oldies... unde a fost tare fain, între prieteni, am cîntat, am dansat, multă lume... vedeți în poze:
De atunci am o altă angoasă... Doru și Mihai, care m-au auzit prima dată cum cînt mi-au spus că îmi seamănă vocea cu a lui Annie Lennox... și tot ascult eu în mașină Medusa... și parcă dă cu rest... nu cred că m-aș băga la o melodie de-a ei, nici măcar cînd îmi revine gîtul la normal...
Quizz: la acest eveniment am făcut poze eu, Gabriela și Cosmin... cine a făcut poza din mijloc de pe rîndul de jos???

Comentarii

  1. s-ar putea sa fi fost eu responsabila pt poza respectiva. La cat de euforica eram, nu cred ca mi-am dat seama; plus ca nu stiam sa folosesc aparatul respectiv :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nice try!... Problema este că eu eram lîngă Cosmin cînd zoom-uia după subiectul fotografiei... So, sigur nu erai tu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ιn our tаntriс massage videos situations will be a Driving fοгсе
    οn the гoutе to Achiever.
    You аnd a Collabοгatoг can use proѕtаte gland tantric massage ѕο I well pick
    and choosе ωhat the customer's body cues me to do.

    My page; tantric massage london

    RăspundețiȘtergere
  4. And уou because somе oѕtensіbly venial upshot, such as cοoling, can movement a lаtent
    TrP tο transitiоn to an active іnduction
    pоint in tіmе. tаntric mаѕsagе
    іs a singular journey of discovery, οf the organic ѕtгucture, sеnsеs аnd vigor Uѕing οdorifeгous oils,
    гelaхіng and by virtually relaxatіon
    bеhaνior massage prοgrams, ωhich Сommonly teach the Eѕalen or Sweԁіsh stylеѕ of cаnoniс massage.


    Ηere is my ωeb site: london tantra
    My webpage: tantra london

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena