Little things

Cred că am mîncat de pe jos... azi am gătit... din nou!!! De data asta, ciorbică de legume (trebuie să recunosc că am mîncat două castroane). De ce vă povestesc asta... eu eram jos în bucătărie, găteam... vine Arin cu un bilet la mine. Scris de Radu, mă invitau la concert (au venit de la bunici cu o chitară cu trei corzi și un pian de jucărie, din ăla chinezesc, de lemn, rămase de la tatăl lor, vă dați seama ce bucurie pe capul meu!!), la el în cameră la ora 7. Bine, era deja vreo 7.30 dar trecem peste asta. Îi spun lui Arin că nu pot veni... gătesc. Fuge Arin sus:
Arin: Raduuu, mama nu vine!
Radu: De ceeee?
Arin: Gătește!
Radu: Ne face de mîncare?
Arin: Nu! Își face ei de mîncare!... Ciorbă!!
Radu: De ceeee?
Arin: Ca să crească bătrînă!
...................................................:)):)):))
No comment

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena