Cafeaua mea cea de toate zilele

Că tot vorbeam zilele trecute pe blogul lui Călin despre cafea, respectiv Lavazza, cafeaua care îmi place mie (God, ce risc îmi asum acum... toate google ad-urile vor fi de acum la cafea!!!) mă gîndesc să îi fac și eu puțină reclamă, mai ales că am un amic în Italia care se ocupă cu asta. Și Lavazza are ofertă pentru espresso la capsule dar nu îți cere bani pe Espressor și acesta este al tău, capsulele costa 33 cenți plus că au și capsula bidose, care costa 52 de cenți, deci 26 cenți cafeaua. Oferta de primăvară, respectiv anticriză, este pentru espressorul cu 600 de capsule, la 350 euro. Ai cafea pentru un an, depinde cîtă bei, evident, mie cafeaua asta îmi ajunge vreo doi cel puțin, pentru că de luni pînă vineri beau cafeaua la serviciu. Vă anunț dacă îmi cumpăr espressor-ul Lavazza și, pentru cine vrea... puteți lua legătura cu Andrei: Leosibiu@hotmail.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena