Vești de pe plantație


Sînt convinsă că doar pentru mine au relevanță veștile astea și poate pentru prietenii apropiați care se vor bucura de gustul recoltei din grădina mea la mesele viitoare.
Cu toate acestea, trebuie să mă laud că anul ăsta am fost atentă și am semănat la timp ridichile și salata, astfel încît acum mă bucur zilnic de ridichi proaspăt culese. Plus că am depășit pînă în acest moment și perioada în care plantele tinere erau servite dimineața, la prînz și seara de către limacși și verișorii lor, melcii de grădină. Salata nu supraviețuia mai mult de stadiul de plăntuță de 2 cm. Posibil ca gerul din iarna asta să fi decimat mare parte din efective, am aruncat vreo două duzini de melci de grădină la container iar ieri am cules cîțiva limacși de pe salată și i-am feliat cu instrumentul de scos buruienile dar nu se compară cu anii precedenți.
Sînt curioasă dacă voi reuși să am succes și cu viitoarele semănături, încă n-au ieșit castraveții, mai am de semănat dovleci, dovlecei, mazăre și fasole.
A, și dacă tot mă laud, anul acesta încerc să am o recoltă de vinete. Mi-a cumpărat o vecină direct răsaduri, din piață, am pus cinci în pămînt și două în ghivece, vedem ce iese, poate după ce trece perioada musonică le va merge bine și lor. Și poate tot atunci mai progresez și eu cu episodul dezburuienarea, o provocare continuă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena