Lecțiile de vineri

Nu de ieri, de vinerea trecută! Atunci cînd, m-am încumetat întîiași dată pentru prima oară, după doi ani de zile de burtă la gură sau copil sugar, să ies în oraș seara/noaptea cu fetele!
Lecția numărul 1: 
Atunci cînd te apucă fanteziile să îți faci cîțiva cîrlionți înainte de a ieși în oraș, cu un ondulator primit cadou de la mama respectivă acum vreo trei ani de zile și nefolosit niciodată, ține minte că trebuie ținut în priză/încălzit aproximativ cinci-zece minute înainte de a-l folosi! Cum am făcut eu: scotocit în baia copiilor după ondulator; găsit ondulator, căutat cu frenezie modul de utilizare; găsit garanție în țîșpe limbi și bonul de achiziție; chemat copil mijlociu să își ia la revedere de la maică-sa cu păr în cap; băgat ondulatorul în priză, setat pe 1 să nu facem ce știu eu ce; așteptat 1 minut; luat o șuviță din față, răzgîndit, luat o șuviță din spate, că poate nu se vede așa de tare în caz că se arde; prins șuvița cu clema ondulatorului, rulat, așteptat 1 minut, dezrulat șuvița; constatat că nu s-a întîmplat nimic; repetat procesul anterior cu ondulatorul setat pe 2; constatat că nu s-a întîmplat nimic; încercat să scot, deșurubez capătul de plastic al ondulatorului; nereușit; cedat, psihic, scos ondulatorul din priză, sunat o prietenă!; ascultat cu stupoare copilul cel mare care, după ce a auzit-o pe maică-sa văicărindu-se la telefon că nu funcționează ondulatorul, mi-a servit următoarea replică: "Dar mama, ăla trebuie lăsat în priză vreo jumătate de oră înainte să îl folosești!!! Am văzut eu pe net, într-un clip cu sfaturi practice!" Mda, eu de ce nu mă uit la dintr-astea? La fața locului prietenei am constatat că erau suficiente cinci-zece minute pentru ca ondulatorul să producă efecte! Și îmi făcu niște bucle de cea mai mare frumusețe, nu știu ce a fost în capul meu de nu le-am făcut și o poză!
Lecția numărul 2:
Atunci cînd, după ce ai băut aproape un pahar de vin la masă și decizi responsabil că, deși ai lălăit și te-ai zbînțuit la karaoke vreo două ceasuri după aceea, mai bine nu afli dacă s-a eliminat din sistem sau nu și alegi să mergi acasă cu taxiul, ține minte că poți plăti taximetristul să îți conducă el mașina pînă acasă. Cum am aflat asta: în timp ce parlamentam în taxi cu nașa lui Radu care pe cine duce și cum lăsăm mașina în oraș că e mai sigur așa, a intervenit taximetristul că ne duce el unde e mașina, o conduce și așa o am a doua zi dimineață acasă. Eu n-am priceput din prima ce voia să zică, nașa lui Radu da, a spus că plătește ea cursa, am mai detaliat subiectul să pricep și eu și bingo! Am mers cu taxiul unde era mașina mea, nenea l-a parcat în locul mașinii mele, a urcat la volanul ei, mi-a dus prietena acasă și pe mine la fel și s-a urcat în taxiul pe care îl chemase la mine acasă să îl ducă unde și-a lăsat el taxiul. Foarte tare! În caz că vreți să folosiți chestia asta, îi plătiți cursa dus-întors. Detalii în afara subiectului din conversația mea cu nenea taximetristul care îmi spunea cum folosește el frecvent metoda asta atunci cînd bea în oraș și e cu mașina, dar că e mai pisălog cu cel care i-o conduce, că are mașină mare și nu știu ce! Eu, dau din cap înțelegătoare, nu comentez nimic atunci cînd o mai turează aiurea. La mine pe stradă, îmi spune din nou ce mașină tare are el... X5! Și așteaptă ceva entuziasm din partea mea. Eu: am înțeles, ce mașină e aia? El: BMW Eu: Aha. Fără entuziasm. Aflu a doua zi de la Honey, că mașina lui nenea e destul de scumpă, nici acum nu știu cum arată.
Mai meditez dacă ieri am aflat ceva nou să vă împărtășesc și vouă, sper să nu mai treacă mai bine de o săptămînă pînă o fac!

Comentarii

  1. Honey, fara legatura cu experientele tale, dar tot ceva interesant ce mi s-a intamplat si, cum sunt fara blog, n-am mai putut sa povestesc: acum vreo 3 saptamani, cand ne-am intors de la Bucuresti cu Dacosul, am luat biletele de la agentia din autogara Militari si ne-am uitat sandwichurile pe tejghea. Tanti de-acolo a retinut ce locuri ne-a dat si, cand ne-am urcat in autocar, erau pachetelele pe scaunele noastre. Am fost foarte recunoscatori pentru asta! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Considerăm că are o legătură cu ce am scris eu, fiind tot o "lecție": că și la noi se poate să fii atent și săritor și să faci bine necondiționat.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena