Cînd universul îți dă ceva înapoi

Știți cum se întîmplă că "lucrurile bune nu scapă nepedepsite"? Vineri sortam în pod haine și lucruri de dus sîmbătă la Copacul cu haine și la copiii prietenei unei prietene. Inutil de precizat că în pod există lucruri de la foștii proprietari, de la ai mei, de-ale mele, de care n-am avut sau nu mai am habar. Am deschis o grămadă de cutii și, surpriză, într-una din ele, alături de vreo patru sau cinci perechi de pantofi cu toc de-ai maică-mii, unii nepurtați, majoritatea Guban (pentru a se înțelege perioada istorică), dau de gentuța asta, nou-nouță și fucsia. Și am înțeles că, pentru că dăruiesc altora, am primit ceva.

Dacă vă uitați la eticheta cu prețul, înțelegeți că e oarecum vintage, oare cînd costa o poșetă (chiar și din piele veritabilă ca asta) 24 și ceva de mii? Îmi place că e numai bună de atîrnat la gît gen geantă de poștaș. Chiar aveam nevoie de așa ceva, să o mai schimb pe cea turcoaz, achiziționată acum cîțiva ani de pe Vivre. Cred că și Maiei îi place, practic, ea a purtat-o prima!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena