Bebelușești

Nu m-am lăudat aici direct cu noul membru al familiei, Maia, nici acum nu vreau să fac asta, deși este o minunată și maternitatea la 40 de ani la fel! Vreau doar să mă plîng de combinația nesimțire/infrastructură deficitară atunci cînd te deplasezi împingînd un cărucior, în cazul meu, un scaun cu rotile în cazuri mai nefericite.
Nu am un parc în apropierea casei așa că, dacă vreau să profit de o zi frumoasă am doar alternativa trotuarelor. Cu mașina din imagine mă mai întîlnisem 300 de metri în urmă, atunci era parcată pe trotuar paralel cu drumul, spațiul care mai rămăsese între ea și zidul casei era ocupat de portiera deschisă și de șoferul care povestea fără nici o treabă cu cineva ieșit la fereastra casei. A așteptat pînă am ajuns lîngă el ca să se dea la o parte. Mai în jos, pe același trotuar, nu mai lăsase nici un spațiu de trecere, mașina lăsată acolo, șofer nicăieri. Am avut timp să fac poze, să meditez dacă aleg carosabilul, într-un tîrziu a ieșit din curte, l-am recunoscut, același de mai înainte, a mutat mașina.
Spuneam că vreau să mă plîng și de infrastructura deficitară... n-aveți sau aveți idee cîte trotuare fără rampe de coborît/urcat avem, poate ai de coborît într-o parte, traversezi în partea cealaltă și pauză! Iar stîlpii de pe trotuar, în cazul șoselei Alba Iulia sînt de mare excepție! Printre unii și zid am reușit să mă strecor cu căruciorul, cu roțile lipite de zid, la altul am fost nevoită să cobor căruciorul pe carosabil. Da, era pe pista de biciclete, dar știți cîte mașini trec și peste spațiul ăla? Sau cît e de aglomerată șoseaua? A, și e minunat să împingi un cărucior pe gheață, am testat asta săptămîna trecută, sport extrem!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena