Capcane

Din seria nesfîrșită de mail-uri nedorite primite la serviciu, pe care le trimit de obicei direct în fișierul destinat lor, mi-a atras atenția titlul celui de mai sus așa că l-am deschis. Mă și vedeam fugind după șoareci prin curte, ”să-i prind vii”!
Cînd colo nu, există minunea din imagini care îi prinde vii și nevătămați, cică nu tu mizerie cu animăluțe decapitate sau ”vătămate” și e complet ecologică! Și prinde tot felul de animale mijlocii! Inclusiv pisici! Adică aș putea să prind patrupedele urlătoare și împerechetoare care îmi vizitează curtea. Nu mi-e clară partea cu ”evacuarea ulterioară din gospodărie”. Ce fac cu el/e? Le duc așa vii și le dau drumul unde? Le pun la gît un bilețel și le scriu ca nu cumva să se mai întoarcă la mine acasă? 

Comentarii

  1. Am primit si eu acest mail si m-am amuzat la fel de tare de partea cu "prinsul vii" :)) Probabil ca militantismul pentru drepturile animalelor a mers mai departe decat ne gândim noi, nici capcanele nu mai pot fi ce au fost...:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap, cred că am ratat lecţia cu drepturile şobolanilor, dihorilor, pisicilor, etc. :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena