luni, 3 martie 2014

Capcane

Din seria nesfîrșită de mail-uri nedorite primite la serviciu, pe care le trimit de obicei direct în fișierul destinat lor, mi-a atras atenția titlul celui de mai sus așa că l-am deschis. Mă și vedeam fugind după șoareci prin curte, ”să-i prind vii”!
Cînd colo nu, există minunea din imagini care îi prinde vii și nevătămați, cică nu tu mizerie cu animăluțe decapitate sau ”vătămate” și e complet ecologică! Și prinde tot felul de animale mijlocii! Inclusiv pisici! Adică aș putea să prind patrupedele urlătoare și împerechetoare care îmi vizitează curtea. Nu mi-e clară partea cu ”evacuarea ulterioară din gospodărie”. Ce fac cu el/e? Le duc așa vii și le dau drumul unde? Le pun la gît un bilețel și le scriu ca nu cumva să se mai întoarcă la mine acasă? 

2 comentarii:

  1. Am primit si eu acest mail si m-am amuzat la fel de tare de partea cu "prinsul vii" :)) Probabil ca militantismul pentru drepturile animalelor a mers mai departe decat ne gândim noi, nici capcanele nu mai pot fi ce au fost...:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap, cred că am ratat lecţia cu drepturile şobolanilor, dihorilor, pisicilor, etc. :))

    RăspundețiȘtergere

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service