Mi-am scos din nou rochița pe bicicletă!

Credit foto: Iulia Dumitru
Credit foto: Bogdan Duminciuc
 Și nu singură! La invitația Ioanei (de la Biciclete Cochete sau ciclism.ro), am împodobit-o ieri frumos pe Cora (cu bujori, clematită și lămîiță), m-am îmbrăcat în verde, tema de anul acesta a Huet.Urban, și am pedalat veselă spre Piața Huet, locul întîlnirii. Pentru ce? Pentru filmarea unui film promoțional al festivalului și mai ales al celei de-a doua ediții Skirt Bike Sibiu, ce va avea loc în data de 2 iunie 2013, orele 12:00, cu plecarea din locația amintită.
Trebuie să vă spun că se uita lumea cumva intrigată la mine la țară plus pe Alba Iulia, cum defilam eu tot o floare și o rochie ridicată de vînt pe bicicletă.
În piață, ne-am adunat 9 înfloricite, cățelușa Eve, 3 fotografi și un factotum (regizor/cameraman/asistent), aka Brylu, ce ne-a dirijat la filmări: ”acum veniți pe aici! acum pe raza asta de soare! acum mai repede! acum mai încet! vă opriți acolo! treceți cît mai aproape de mine! ocoliți canalele alea!” și altele de genul. Noi, extrem de ascultătoare, deși oarecum aiurite, el, extrem de răbdător!
Am fost senzația pieții, putînd fi acuzate de hărțuirea unui grup de turiști sexagenari belgieni, nimeream tot în spatele lor și i-am cam gonit prin piață, ni s-au făcut poze de către necunoscuți, cățelușa Eve a primit o cerere de prietenie de la bănuiesc hispanica Toy (de fapt de la stăpînii acesteia, patrupedul nefiind luat în vacanță), ne-au fost făcute poze și de către un grup simpatic din Portland, Oregon, foarte încîntați să afle că pedalăm pentru încurajarea doamnelor și domnișoarelor să folosească bicicleta fără a uita de cochetărie. Într-un cuvînt, ne-am amuzat și ne-am simțit vedete pentru o oră! Rezultatul video, aici!
P.S. V-am inclus și programul Festivalului Huet.Urban.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena