Lansarea Redd's Winter Collection

Cerul dimineții, în ziua plecării,
știa el unde mergem,
avea culorile asortate
Vă spuneam în ultima postare că mă pregătesc de un drum la București pentru a participa la lansarea  Redd's Winter Collection. Asta după ce am comentat la postarea Dianei pe Redd's Shoe și am fost una dintre cititoarele Dianei care au însoțit-o la eveniment. A mai venit Dariana, celelalte două cîștigătoare neputînd participa.
Pe scurt, despre ce a fost vorba: Ursus Breweries a lansat anul acesta, în iunie, berea Redd's cu aromă de merișoare (Cranberries), un produs ce se adresează în primul rînd femeilor. O bere light, fructată, testasem anterior varianta cu lămîie. Pentru a marca în plus evenimentul, au avut ideea lansării unei colecții de bijuterii,  din cristale Swarovski, inspirate de culorile specifice produsului. Acestea au fost create de către Florina Erimescu, în al său atelier Josephine. Bloggerițele ce scriu pentru blogul Redd's, au fost invitate să promoveze un concurs printre cititoarele lor și așa au fost desemnate participantele la seara de vineri.
În afară de lansarea colecției de bijuterii și de degustarea de fresh-uri și beri fructate urmate de niște gustări delicioase, a fost tare interesantă prezentarea lui Mihai Cosmatchi despre bijuterii și creatorii lor de-a lungul vremii, începînd din perioada Art Nouveau și pînă în prezent. În cadrul acesteia a fost prezentată o statistică ce m-a pus pe gînduri, vă veți da voi seama de ce, am fotografiat-o!
Eu îi mulțumesc Dianei nu doar pentru că datorită ei am putut participa ci și pentru că ea și Tudor m-au și dus și adus în deplină stare de funcționare de la Sibiu la București și retur. Cu ajutorul Autonom rent-a-car, ce le-a pus la dispoziție o "mașină mare, închisă la culoare și cu numere de București" - asta a fost descrierea mea cînd m-a întrebat tatăl copiilor cu ce mașină venisem. Ulterior am aflat că era vorba despre un Ford Mondeo de anul acesta. Ori Tudor este un șofer foarte bun ori mașina s-a comportat exemplar, ori amîndouă, cert este că n-am avut frici pe drum.
Mi-a plăcut expediția pentru că am cunoscut și am discutat cu cîteva persoane foarte drăguțe (Florina Erimescu, Dariana), pentru că i-am cunoscut mai îndeaproape pe Diana, Tudor și Răzvan, pentru cerceii noi și strălucitori și pentru că aveam nevoie de două zile pentru mine.
Bloggerițe și cititoare la Cafe Luna



O parte din colecția Redd's Winter

Una dintre perechile de aici
îmi aparține de vineri :)



Florina Erimescu - Josephine

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena