End of the World - Fashion

Pun pariu că o parte dintre voi nu v-aţi gîndit la importanta şi spinoasa problemă: cu ce ne îmbrăcăm/ce luăm la noi mîine! Sinceră să fiu, nici eu, pînă nu m-a trezit la realitate Diana (pe Adriana nu o cunosc dar de la ea a plecat)! Adevărul este că puţină pregătire nu strică, să ne prindă sfîrşitul lumii utilitar-cochete. 
Pentru că orice găselniţă de genul este pe gustul meu, mi-am compus o ţinută relativ adecvată. Mai complicat a fost cu self-shooting-ul în atelier, trăiască declanşarea automată a lui Pixie!. Se practică pe blogurile de fashion şi la Floarea din grădină aşa că vă voi descrie piesele componente:


- cizme Wrangler - comode, cu blăniţă, cu puţin toc (talpă ortopedică), cîţiva centimetri în plus nu strică;
- ciorapi Calzedonia - nu se putea fără, orice fan adevărat nu se desparte de ei pînă în ultima clipă;
- fustă vintage, accesorizată cu multe ace de siguranţă - din constatările personale sînt bune în tot soiul de împrejurări;
- maieu gri H&M - un alt brand fetiş, bun la casa omului;
- bluză Voice of Europe - să ne aducă aminte unde sîntem;
- mărgele de lemn prinse cu elastic - la nevoie folosim elasticul pentru o praştie, biluţele pe post de proiectile, dacă vine foamea, tragem după vrăbiuţe;
- mască de pe vremea gripei aviare - folositoare pentru norul de cenuşă şi fulgii zburători;
- ochelari de protecţie - neapărat! să vedem clar cum vine întunericul;
- topor - din seria accesorii vesele - chiar trebuie să detaliez pentru ce e?
- maşina mea de găurit - prea dragă să mă despart de ea, dacă n-am priză, merge de armă albă.

Beware!
Sînt mai vintage decît vintage-ul însuşi... 
Valiza mea e gata!
Enjoy!

Lecturi la gura sobei: Războiul sfîrşitului lumii de Llosa. Dacă am citit cartea, nu pot spune că am văzut filmul ăsta dar sună interesant şi potrivit tematic: Cum mi-am petrecut sfîrşitul lumii.
În eventualitatea că vă lipseşte coloana sonoră, vă sugerez ceva de genul (eu n-am norocul ăsta pe motiv că am rămas, a nu ştiu cîta oară fără sunet la computer):

The Doors - The End

Asculta mai multe audio diverse

REM - It's The End Of The World As We Know It

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

  1. Hai mai, ca arati foarte fain! Mai ales fusta e super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu îţi contest alegerile vestimentare dar nu înţeleg rolul maşinii de găurit. Până şi o piatră e mai eficientă decât ea :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana, mulţumesc! Acum că mă văd îmbrăcată cu fusta aia, poate o voi şi purta, îmi place cum arată scurtată cu ace de siguranţă! :)
    Rămîi treaz (parcă tot aşa îmi vine mai uşor să îţi spun), e bună piatra, dar şi dacă înfig un burghiu în adversar...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

România pumnului în gură

Anotimpurile și igiena

Țara asta nu mă/ne vrea!