Apple Saga

V-am povestit aici despre cît/cum mi s-au făcut mie merele anul ăsta. Și dacă tot am căutat diverse modalități de utilizare mi-am adus aminte de cum mă jucam eu cu sîmburii de măr prin liceu așa... cum mi-am făcut coliere și cercei din ei, care se păstrează bine pînă în prezent. Așa că m-am înarmat cu răbdare, ac și ață plus poftă de mere și a ieșit ce vedeți în stînga! Îl găsiți pe Orin Arts & Crafts, cu ocazia asta am inaugurat o categorie nouă, Bijoux. Acum lucrez la cel de-al doilea, ar fi trebuit să număr cîte mere am mîncat/cîte prăji am făcut pentru fiecare dintre ele. Poate o voi face la al treilea! Cred că este prima dată cînd simt că o concurez puțin pe Monika, dar așa, de departe, pînă se termină merele!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena