Leapșa: Liebster Blog Award

După lupte seculare care au durat aproape o lună jumate,  reușesc să onorez leapșa primită de la Alexandra:
Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i
6. Nu da tag-ul înapoi!

Cele 11 lucruri despre mine:
1. îmi place primăvara.
2. sufăr de o claustrofobie mai mult sau mai puțin controlabilă.
3.  iubesc cerul și norii și nu m-aș sătura să le fotografiez.
4. dacă ar exista cuvîntul, ar fi foarte potrivit pentru a mă descrie: dezordonofilă.
5. nu îmi place să calc - nu calc.
6. aș putea urmări nesfîrșit finalul The hours.
7. îmi doresc ca măcar o dată în viață să dansez un tango pasional (vezi Scent of a Woman).
8. mi-e mai frică acum să pun mîna pe un cîine decît pe un șarpe care știu că nu e veninos.
9. mă pot împiedica de orice, chiar și de lucruri inexistente. 
10.  îmi plac ploile torențiale cu tunete și fulgere.
11. n-aș mai putea renunța la cafea.

Intrebările Alexandrei:
1. Caracterizati-va in cinci cuvinte?
Creativă, spontană, sinceră, caldă, zăpăcită
2. Cum puneti in echilibru viata profesionala cu viata personala?
Cu grație. :)
3. Vacanta perfecta
Turcia - 1995
4. Filmul de sambata seara
Sînt multe filme ce îmi sînt dragi dar filmul de sîmbătă seara poate fi orice, sîmbăta trecută a fost The Dark Knight Rises.
5. Cum va vedeti peste 10 ani?
La fel. Poate cu ceva cute în plus.
6. Ultima carte citita
Mielul: Evanghelia după Biff, tovarășul de joacă al lui Isus - Christopher Moore
7. Care a fost cel mai indepartat loc pe care l-ati vizitat?
Londra sau Efes sau Tozeur, habar n-am care este cel mai îndepărtat.
8. Care sunt slabiciunile tale?
Lipsa de consecvență, dezordinea.
9. Care a fost ultima emisiune pe care ai vazut-o la TV?
Un documentar minunat despre lei filmat în Botswana.
10. Care sunt primele trei lucruri pe care le luati cu voi intr-o calatorie? 
Pixie, încărcătorul lui Pixie, periuța de dinți.
11. Daca ti-ai putea pune o dorinta, si stii ca se va indeplini care ar fi aceea?
Să am o căsuță pe o plajă aproape pustie.
Nu am fantezie la ora asta pentru 11 întrebări proprii așa că le rog pe Monika, pe Lillee și pe Li să răspundă dacă vor întrebărilor primite de mine de la Alexandra. Șiii... vreau să pasez leapșa și bărbaților :) Miju, Călin, Teo!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena