Am nevoie de Momo!!!

Mai bine zis... am nevoie de timp (vedeți aici de ce fac referire la Momo), sigur există o rezervă pe undeva, vreau și eu puțin mai mult zilele astea! Nu neg că este frumos, că mă simt bine cu Pixie în mînă și bîntuind pe la spectacole Festivalului Internațional de Teatru Sibiu 2012, toată ziua! De fapt după-amiaza și seara, că dimineața editez poze și scriu (sau mă caut pe la doctori pentru mîna mea cea parestezică, phiii, ce am zis-o pe asta)!
Azi sînt încîntată că am apucat și să ud în seră, să culeg și să pun la uscat niște soc, să mai smulg buruieni, puțin timp cu mîinile în pămînt îmi lipsea!
Ce am ratat zilele astea: workshop-ul de artă contemporană brut ’12 – Sibiul cromatic – Culoarea in spatiul public. Mă înscrisesem dar nu am mai reușit să ajung, voi încerca să surprind cîteva imagini de la vernisajul de astăzi, orele 16:00, Centrul Cultural German, cu ce au făcut participanții. Îmi pare tare rău, dar... facem niște alegeri!
Ce nu am ratat și voi mai aveți ziua de astăzi, pînă la orele 22:30, pentru a ajunge acolo: Săptămîna românească la Ibis Sibiu! La fel ca și anul trecut am mers cu dedicație specială pentru ciolanul de porc cu mămăliguță FĂRĂ mujdei, din considerație pentru restul spectatorilor de pe unde ajungeam eu, în general, săli mici. 
Noroc cu Miju, am mai multe fotografii cu mine la datorie zilele astea! Ce am scris și fotografiat, găsiți aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena