Sînt mai înaltă

Știu... am dat bir cu fugiții, nu tu o poveste de Crăciun, nu nimic de aproape o săptămînă! Și acum mă îngrozește să mă apuc să scriu din urmă pentru că sînt prea multe de zis din zilele astea cînd, probabil v-ați dat seama, am fost foooarte prinsă cu alte lucruri. Așa că voi sparge gheața cu ceva de astăzi. V-am mai povestit în repetate rînduri cum merg eu la masaj la Reflexo-Vital, cred că sînt deja patru ani jumate de cînd sînt clientul lor fidel, o dată pe săptămînă.
Am început cu masajul terapeutic, la Iulian. Ei bine, în caz că nu v-am spus deja, masajul ăsta mi-a adus înapoi cei 2 cm înălțime pierduți din cauza tasărilor vertebrale. Adică, a fost foarte bun! Cu toate astea, l-am "trădat" la un moment dat pentru Alin, pentru că îmi plăcea mai mult cum făcea el combinația de masaj terapeutic cu anticelulitic (în poza din stînga îi vedeți pe amîndoi). Zilele astea Alin este în concediu așa că mi-am mutat programările la Iulian. La el l-am trimis ieri și pe soțul unei prietene bune, avea probleme cu spatele... a ieșit de acolo tot un zîmbet: NU MĂ MAI DOOOAAAREEE (respectiv varianta în engleză pentru că el este norvegian), UITE, POT SĂ MĂ MIȘC!
Știam că mă așteaptă o terapie în toată regula, m-am dus pregătită sufletește azi dar Iulian s-a întrecut pe sine: adică mi-a trosnit, aranjat, întins majoritatea părților componente, în ciuda fricii mele exagerate și a văicărelilor de rigoare. Bine, eu mă vait de formă, știu că rezultatul final este unul pozitiv și că spatele meu are nevoie de asta. Daaar, cel mai drăguț a fost cînd mi-a întins picioarele... și trage el de unul, au pocnit articulațiile, trage și de celălalt... după care rămîne studiindu-le: hmmm... dreptul l-am lungit mai mult decît stîngul... trebuie să mai trag o dată! Eu zic: Haaaa??? cum adică??? am un picior mai lung și unul mai scurt??? Stai, că se rezolvă! Mai trage o dată de stîngul... le studiază din nou și e mulțumit: gata, sînt la fel! Eu răsuflu ușurată, îi spun că mă mulțumeam și cu cei 2 cm recîștigați, nu era nevoie să mă "lungească"! Să vă zic că am ajuns acasă și m-am măsurat pe tocul ușii și am 1,63 m? Adică 1 cm în plus față de cei 1,62 uzuali? Phiii... mîine mă măsor din nou, să văd dacă se păstrează efectul elastic!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena