Listening to the sound of... Enigma

Vă mai amintiţi perioada Enigma? Cît de fascinaţi eram (cel puţin eu) de sunetele alea diferite? De faptul că formaţia era înfiinţată de un român (Michael Creţu), care mai avea şi şansa să fie căsătorit cu Sandra? Care era pe vremea aia creme de la creme... Cît ne putem schimba! Azi, avînd ca fundal sonor, un playlist aleatoriu cu o parte din zecile de melodii salvate pe computerul meu, despre care v-am mai povestit că habar n-am cine/cînd/ce a salvat, mi-a atras atenţia una şi am venit să văd cine cîntă. Era vorba despre Delerium, cu Angelicus. Am căutat piesa asta şi printre sugestiile afişate ulterior am găsit Enigma... Silent Warrior. Deşi se pare că face parte dintr-un album din 1993, Cross of Changes, album pe care este şi atît de populara Return to Innocence, nu-mi aduc aminte să o fi ascultat. O sugestie, pentru azi:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena