Imagine România 2011

După cum se poate foarte bine observa, îmi turez motoarele destul de greu după vacanţă. Am revenit deja de trei zile şi deabia acum reuşesc să îmi reiau blogul în primire. Şi, nu cu o postare despre vacanţă, vor urma şi acelea, acum vă voi povesti despre Festivalul concurs Imagine România 2011. M-a bucurat decizia Andreei de a mă invita să scriu despre el, ca "bloggeriţă" ce mă aflu din cînd în cînd.
Evenimentul are loc anual în peste 10 ţări şi este gîndit pentru tinerii între 12 şi 20 de ani. Proiectul non-profit derulat internaţional de către JMI, Jeugd en Muziek & Les Jeunesses Musicales este organizat în România de către ELITE ART Club UNESCO (cu sprijinul byron şi al Oldies Pub Sibiu).
La Sibiu, de astăzi şi pînă duminică, în Piaţa Mică şi în Oldies Pub veţi putea asculta trupele înscrise în concurs şi trupele invitate. Pe concurenţi i-am cunoscut aseară, în Oldies Pub, la Welcome Drink, emoţionaţi dar foarte entuziasmaţi de participare. I-am cunoscut şi pe oamenii din organizare, Andra Muşat, manager de proiect şi Costin Grigore, "mîna dreaptă a managerului de proiect" sau, cum a decretat Honey în urma discuţiei cu el, "dirigintele de şantier". Pentru că mă interesa cum s-au apucat de cîntat artiştii juniori am profitat că stau de poveşti cu tatăl unuia dintre membrii trupei Paradox. Răspunsul a venit simplu: "mi-a găsit chitara în debara şi asta a fost tot".
Trupele ce vor concura sînt Mute, GEC Jazz Trio, Blue Pulse, Sketch, QuantiQ, Paradox, Sorin Filimon, KinEthics, Magnum Opus şi, cel mai tînăr calificat, sibianul Alex Petre. Participanţii vor fi invitaţi la jam-sessions şi master classes, susţinute de membrii trupei byron, partener al evenimentului. Sînt încîntată că voi avea ocazia să îi ascult din nou pe cei de la byron, ce vor cînta duminică, după finala concursului.
Zic eu că aţi putea veni în Piaţa Mică de la orele 19:00 de astăzi şi pînă duminică, să îi ascultăm/încurajăm pe tinerii artişti. De la orele 22:00, vor fi recitalurile trupelor deja cunoscute, intrarea este liberă. Pentru cei dintre voi care vor să îşi îmbunătăţească performaneţele muzicale, astăzi între 15:00 şi 17:00 va fi un Masterclass susţinut de Dan Byron în Oldies Pub iar mîine, în aceeaşi locaţie, între orele 16:00 şi 17:30, va fi Florin Barbu să vă iniţieze.

Comentarii

  1. hehe, alternativa la weekendul cu olari :D

    eu ma uit pe webcam ca nu cred ca ma lasa stefania sa stau prea mult la concert ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că voi încerca varianta la pachet 3 în 1: Imagine, Tîrgul Olarilor şi ziua lui Radu! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena