Nu am chef azi...

Parcă nu pot pleca fără să scriu măcar două rînduri. Pentru că trebuie să fac bagaje şi nu am nici un chef. Am încercat să dorm dar mi-am dat seama în primele cinci minute că este o chestie sortită eşecului. Asta după ce am amînat vreo douăzeci de minute eşuatul în pat pentru că trebuia să sune Doru "în cinci". Bune şi minutele alea pentru că am spălat vasele. Bune şi minutele de nesomn pentru că am spălat maşina. Mda... e chiar fun cînd e cald afară, am reuşit să fiu la fel de udă precum maşina plus că sînt mîndră că n-am mai folosit buretele de spălat vase pentru asta!
Altceva... nu-mi place lumina din dormitorul meu de la ora asta, e ceva incert, încă nu e de veioză dar nici suficientă ca să îmi fie bine! De dimineaţă e de departe cea mai frumoasă, atunci mi se par cel mai reuşite culorile mele marine!
Şi... gata cu chiulul! Înapoi la bagaje! Normal că voi uita ceva acasă, sper să nu uit prea multe! Nu promit să ajung la net în vacanţă pentru veşti, de încercat voi încerca!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena