sâmbătă, 16 iulie 2011

Vreau să ştiu!

Din seria nesfîrşitelor mele probleme legate de setările computerului, astăzi încercam să găsesc cum să pun google home page pe firefox. N-am reuşit asta! Dar, căutînd eu pe pagina google butonul salvator am descoperit că aş putea seta o altă imagine de fundal şi sînt o căruţă de opţiuni, una mai mişto decît cealaltă. Eu am ales, nu se miră nimeni, ceva marin, încă nu am fost anul ăsta în nici o ţară cu mare dintr-asta şi se simte imperios nevoia.

P.S. Dacă simţiţi nevoia să mă sfătuiţi cum să îmi rezolv problema enunţată mai sus, please do!

4 comentarii:

  1. ok, nu stiu daca am inteles exact problema ta, sper sa nu bat campii. deci vrei ca mozilla sa iti deschida o anume pagina ca pagina de acasa. asta e ce am priceput eu. daca am inteles pe dos, scuzele de rigoare. nu mai folosesc mozilla de ceva ani buni, dar in orice browser e aproape la fel asa ca:
    1. deschide pagina care doresti sa fie homepage, de ex. www.google.ro;
    2. mergi in bara de meniuri, deschizi meniul Tools (Unelte daca ai mozilla in romana);
    3. click pe Preferences (Preferinte);
    4. General
    in fereastra General apare undeva Homepage (Pagina de acasa)
    ai doua optiuni:
    - fie dai click pe butonul Pagina Actuala (Actual Page), in cazul in care ai deschis deja pagina inainte de a intra in setari;
    - fie tastezi adresa paginii dorite ca homepage ex.http://www.google.ro.
    5. click OK.
    si asta e...
    sper ca n-am batut campii si ca asta iti trebuia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc mult! Am făcut cum mi-ai scris şi am acum google setată ca şi homepage. Me - happy! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai rezolvat problema, bravo.
    Cat despre: am ales ceva marin.. L-ai ales pe tata? Oau. :)) Da, il cheama marin. Si-mi place sa-i spun: monstru' Marin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lillee... :))))) Da, l-am ales pe tatăl tău! Să mă scape de păianjeni... :)))

    RăspundețiȘtergere

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service