Vrăjită de lună...

Nu este prima dată cînd încerc să fotografiez luna plină dar acum cred că este prima dată cînd se văd cîteva dintre "petele" de pe ea. Seamănă cu luna 100% plină din gadget-ul de pe blog! :))
Am încercat mai multe opţiuni: modul automat, portret de noapte şi primplan. Fotografia din stînga este cu cea de-a doua opţiune. I-am mărit saturaţia în Picasa şi am decupat o parte din cer. Acum cred că mi-ar trebui şi trepied pentru că, cu zoom-ul la maxim, se simte rău tremurul mîinii, cît mă dădeam eu că ţin aparatul sub control!
beethoven PIANO SONATA No.14 IN C SHARP MINOR, OP.27/2 "MONDSCHEIN" - I - ADAGIO SOSTENUTO

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

  1. Pentru că îmi aduci mereu zâmbetul pe buze când îmi beau cafeaua dimineața, la mine pe blog ai primit o diplomă dulce: http://beejooz.blogspot.com/2011/07/sweet-blog-award-de-la-rux-aka.html
    Dacă îți face plăcere, o preiei de acolo și o dai mai departe!
    Ce fac copiii?
    Da' totuși: țuică la cactuși? hihihi! Ce-am mai râs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Monika, mulţumesc mult! Mă bucur că te binedispun dimineaţa. O voi da şi eu mai departe, cel mai sigur mîine.
    Copiii sînt bine, în vacanţă.
    Surprinzător, cactuşii au rezistat eroic tratamentului inuman aplicat! :D Promit să nu mai fac...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena