Surrounded by sounds...

Pe principiul: apreciezi mai mult ceea ce ai atunci cînd îți lipsește o vreme... eu sînt fericită acum că am din nou sonor la PC. Cînd s-a intors de la Paul (nu nașul lui Radu, precizare impusă), mă părăsiseră sunetele... vă dați seama, nu tu o muzică depresivă acolo, nu tu un testing pentru karaoke... nimic! Văzut episodul din Robotzi de săptămîna trecută pe post de film mut... ca să vedeți cît de gravă era situația!!! Albastră de-a dreptul!
Astăzi, îl abordez pe Paul și își găsește timp să îmi dea indicații via mess ce și cum să fac: control panel, windows update... bla, bla... nu merge, ia arhiva asta, dezarhivează, instalează nușce, trimite-mi print screen cu ce scrie la chipset... ha? ce e aia? unde găsesc??? ok, găsit, print screen, phiii, stai... ia ăsta, dezarhivează, rulează, dă restart... tralala!!! Am muzicăăă!!!
- Hmmm... Paul?! Da' cum fac să am diacritice, că nu mai am opțiunea aia în bară și habar n-am de unde să le iau...
Și tot așa: Bingo! Am și diacritice acum! Pot dormi liniștită!
De preferat, pe una dintre melodiile astea, descoperite datorită lui Călin:
Josh Vietti Pop Violinist - Lost Without You

Asculta mai multe audio ambientala

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena