Narcise de vară

Mama respectivă este mare fan comandat tot soiul de chestii prin poştă. Se pare că a intrat într-un circuit vicios cu cărţi de grădinărit, reţete, medicină alternativă şi altele. Tot de acolo îi vin şi nişte plante, de o sănătate îndoielnică spun eu! Un lucru pozitiv tot a comandat... respectiv bulbii de lalele roz, bătute (poate vi le arăt o dată) şi narcisele de mai sus! Mi-a spus că sînt narcise de vară. Le-am căutat pe net şi prietenul google spune că înfloresc vara doar în primul an, apoi vor înflori cuminţi, primăvara! Ce îmi place la ele (pe lîngă floricelele delicate, culoarea fildeşului) este parfumul, mi se pare că miros a iasomie! Sper să înflorească şi anii viitori, din cei cinci bulbi, mama a plantat doi în grădină (n-am rezistat şi am tăiat una dintre flori pentru dormitorul meu) şi trei într-un ghiveci, va trebui să îi mut şi pe ăştia, cu tot cu pămîntul lor, aştept să le treacă înflorirea.

Comentarii

  1. Cand am citit titlul, ma intrebam daca or exista narcise de iarna. Apoi am inteles. :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena