Ca sa nu stau...

... prea mult timp fara sa testez din functiile lui Pixie, ca sa nu se strice zmeura in curte, caisele din piata si ca sa se bucure progeniturile respective... am zis sa fac o praji cu fructe. Bineinteles, pe principiul: praji cu fructe, fara fructe, cel putin o parte, ca sa manince si copilul metafizico - mofturos!
Desi nu pare, in fotografia asta am aplicat filtrul albastru din optiunile existente la modul "mincare" al lui Pixie. Am testat in ultima vreme si varianta pentru "mod continuu sport", "portret animal de casa" si altele... :) Mi s-a parut mai usor acum sa va scriu/arat despre praji.
Later Edit: a trebuit sa google search pentru a afla cum se face visinata... ca sa nu se strice visinele adunate de Cristi, Claudia si Gabi? la actiunea patriotica de vineri! Sint curioasa ce va iesi de aici... ca e prima data cind ma incumet la asa ceva. Deocamdata sint puse intr-o sticla de plastic de 5 l (acolo scria de damigeana dar mi-a fost lene sa caut sa spal una), cu zahar, zicea sa le pun afara la soare 10 zile dar parca nu-mi vine, sint pe jos in bucatarie. Astept faza cu pusul alcoolului peste ele, vreo sugestie, cineva?

Comentarii

  1. la soare, poate nu chiar 10 zile, dar visinile cu zahar trebuie sa stea pana se topeste zaharul si se transforma in sirop, iar visinile se stafidesc un pic. mda, altfel nici eu nu cunosc secretul mentinerii lor asa, sirop, fara sa fermenteze

    RăspundețiȘtergere
  2. da, nu pune tuica, ca o strici. Pune alcool dublu rafinat. Daca pui tuica visinata va fi de fapt o tuica roz..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena