Brunch la Palat

Întrucît sînt o groaznică, am produs colajul de mai sus imediat după eveniment, l-am încărcat pe blog dar nu am apucat să îi adaug şi text. Adio, elementul de noutate! Între noi fie vorba, am vreo cinci postări nefinalizate, mi-a fost mai uşor să scriu alte prostioare!
Acum, pentru că cei pe care îi citesc (respectiv invitatul lui Călin şi Teo) au adus aminte de restaurantul Felinarul, despre care nu ştiu dacă am scris atunci cînd am fost acolo dar care mi-a plăcut nemaipomenit de mult pentru cea mai bună limonadă din oraş şi pentru cum era amenajat, inclusiv terasa aceea micuţă dar extrem de cochetă între ziduri, am găsit un impuls suplimentar de a vă scrie despre brunch-ul la care am fost duminica trecută.
Nu a fost cel tradiţional, Transilvanian Brunch, din ultima sîmbătă a fiecărei luni, a fost un eveniment organizat de cei de la restaurantul mai sus amintit în grădina Palatului Brukenthal din Avrig.
Nu vă mai plictisesc cu detalii acum, a fost tare frumos, grădinile superbe, lumea relaxată, copiii mei s-au simţit nemaipomenit! A, şi am mîncat cereale cu iaurt şi fructe proaspete, salată de crudităţi cu sos de muştar dijonez şi ouă Benedict! Adică un meniu ideal pe căldura de la orele alea!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena