N-am timp să mă plictisesc

Recunosc, am fost cam absentă de pe aici, adică na, l-am plictisit și eu pe Teo... cu postările mele despre căpșuni și frăguțe :D! Vorba lui: "deabia aștept să se termine FITS-ul! Că nu mai am ce să citesc!" Eu trebuie să mă laud că pe lîngă FITS, AA CC, bicicletă (despre care nu mai vorbesc că deschide Teo portiera cînd trece pe lîngă mine :))... am reușit să mă mai joc și de-a țăranca! Întrucît Mo și FOCA nu s-au gîndit să îi găsească o slujbă temporară la mine în grădină prietenului cu coasa, am făcut eu pe motocositoarea manuală și am rupt o parte din iarba și buruienile de aproape un metru înălțime, crescute unde nu am ajuns cu mașina de tuns. Ce e nasol cînd te trezești să faci chestia asta în ținuta de plajă e că:
1. ai mult mai multă piele disponibilă pe care ai impresia că se cațără toate insectele din fauna locală
2. jumătate dintre ele chiar sînt pe tine!
3. cînd nu sînt insectele, iarba le suplinește cu succes.
4. întrebările de genul: oare vecinul din spate e în curte? ar trebui să mă îmbrac?
Ce e plăcut:
1. adierea vîntului
2. libertatea de mișcare
3. ești doi în unu... adică te mai și bronzezi în timp ce.
Așa... acum partea cea mai bună este că mi-am făcut loc să pot să atîrn hamacul! N-ar fi fost plăcut să mă legăn deasupra ierbii. Ce am regretat din tot sufletul este faptul că aveam părul proaspăt întins și nu se făcea să stau să mă bucur de ploaia torențială ce a început! Dar... recuperez eu! Mă uitam cu jind cum plouă, eram perfect echipată (nu) pentru statul sub dușul natural!

Comentarii

  1. Aer liber, curat, libertate de miscare... te inteleg perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Băgă... facem și noi ce putem! ;)
    @ Lillee... nu te uit cu frăguțele! Ar merita o excursie în Ardeal, nu? :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena