Art Boutique Sibiu

Dacă vă plictisiți, nu aveți chef neapărat de grătare sau de stat la soare, mai puteți vizita astăzi, pînă la orele 22:00, în Promenada Mall, standurile Art Boutique. Cînd și cînd, în măsura în care am reușit să ajung, v-am mai povestit despre acest tîrg de produse hand-made.
Eu am fost ieri, am admirat diversitatea produselor, pe lîngă bijuteriile care erau majoritare pînă acum, au mai apărut și mic mobilier, dulciuri, produse de igienă intimă bio, cosmetice realizate 100% natural. Mai găsiți și cîteva articole vestimentare, genți, lumînări și mici decorațiuni interioare.
Cu ce am plecat eu:
- săpun Sicilia (miroase în principal a portocale roșii și citronella, am remarcat că mai nou prefer citricele), fabricat de Loredana Făgădar, o găsiți pe blogul ei, Luthelo, sau pe pagina de pe Breslo.
- absorbante interne din bumbac organic, cu aplicator, fără albire cu clor, hipoalergenice, de la Amore Bio. Sînt puțin mai scumpe decît cele obișnuite, 18 lei cutia de 16 bucăți dar, gîndit prin prisma faptului că cele aflate pe rafturile supermarket-urilor vin cu un conținut ridicat de dioxină la pachet, ce cauzează printre altele și cancer, poate ar trebui încercate. Se pare că se vor putea achiziționa pe comandă de la un plafar de lîngă Piața Cibin. Vă mai țin la curent!
- broșă-floricică verde din material textil, de la Anca, o vedeți pe pagina de deschidere a site-ului ei.
Ce vă mai recomand:
- bijuteriile din porțelan ale lui Vali Bondoc. Mi-au plăcut foarte mult, aș fi plecat cu jumatate dintre ele dar, mai trebuie să mă gîndesc și la bugetul familiei.
- bijuteriile din mărgeluțe și scoici și obiectele decorative realizate cu incredibil de multă răbdare din hîrtie, unele în tehnica Origami, de Monika Silea de la Beejoz. Ea a fost o super drăguță și i-a învățat și pe copiii mei cum să facă niște inimioare - semn de carte din hîrtiuțe colorate.

Comentarii

  1. Ma bucur nespus ca produsele mele ti-au atras atentia.Sper la o revedere cat mai repede, eventual urmatoarea editie AB. Astept cu interes feedbackul dupa folosirea sapunurilor solide.

    Cu mare drag,

    Loredana

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mi-au plăcut foarte mult! Sicilia aștept să se usuce, după cum mi-ai zis. Celălalt l-am folosit, îmi place! Doar acasă am văzut numele și m-am distrat tare! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena