À la recherche d'un temps confus...

De Dan mă leagă multe şi dragi amintiri. A fost primul care a venit să se aşeze lîngă mine, cu ochii lui albaştri, întrebători, cu părul blond, ciufulit, în prima mea zi la Goga, în clasa a X-a. Mă transferasem la filologie după un an de informatică la Lazăr.
Am împărţit multe împreună în liceu şi în facultatea de jurnalistică. L-am admirat mereu, alături de Adi şi de Tică, erau mereu la curent cu ce se întîmplă în politica internă, externă, citeau enorm şi analizau lucid.
Cînd mi-a spus astăzi, că îşi lansează cartea "Bulversarea valorilor. Scrieri dintr-un timp buimac", m-am bucurat ca de o reuşită personală. Probabil că vă este familiar din apariţiile televizate la diverse talk-show-uri, din scrierile sale de pe HotNews. Recunosc, nu l-am citit constant, ştiu că m-a impresionat foarte tare un reportaj în serial, publicat după o periculoasă şi clandestină incursiune în Cuba, în rîndul dizidenţilor locali, posibilă şi cu ajutorul Pro Democraţia.
L-am întrebat de ce apare această carte. Răspunsul lui: "ca să avem cît mai multe perspective peste 20 de ani asupra vremurilor pe care le trăim azi." Mi se pare un lucru onest şi o încercare binevenită de a oglindi "timpul buimac" pe care îl trăim.
Deabia aştept să o citesc... deşi textele sînt disponibile şi online, va fi interesantă selecţia lor şi comentariile cititorilor alese spre a fi publicate.





Cartea se va lansa sîmbătă, 11 Decembrie, orele 15.00, la BCU, Galeria Galateca. Vor vorbi: despre carte Ioana Lupea, Andrei Cornea, Gabriel Liiceanu, Dan Tăpălagă.
De săptămîna viitoare puteţi comanda cartea online, pe site-ul HotNews.ro, cu autograful autorului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena