luni, 29 noiembrie 2010

Polish cu avocado...

Din misterele poftelor culinare feminine (şi nu numai, că ştiu eu pe cineva care mănîncă parizer cu smîntînă, bărbat fiind), astăzi vă prezint meniul meu de prînz:
- salată cu: telemea, roşii, castraveţi, polonez şiii... avocado!!!
- mîncată cu plăcintă grecească (adică o chestie bună cu măsline, telemea, susan).
Stimulată fiind de Silvia, care mi-a lăudat tare avocado şi cum merge el în salată, am încercat şi asta! Şi e buuun! Un pic ciudăţel dar merge!

2 comentarii:

  1. ceva de gen fac si eu, dar ajung acolo si niste aste spirale si un dressing. nu iese de doua ori la fel ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Apăi la mine a fost prima dată, între timp am primit şi reţetă de guacamole, poate o încerc.

    RăspundețiȘtergere

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service