Tot toamna... pe biciclete

Iar am avut noroc de o zi insorita, buna de iesit cu bicicleta. Am calculat eu gresit momentul plecarii, dupa somnul de amiaza al copiilor, pina ne-am pregatit a trecut de ora 5, cind am plecat era inca bine, suficient de cald, am prins niste culori superbe si soarele la apus printre frunze. Am trecut peste cimp, am putut vedea si ceva din ultimele ture de off-road ale unor masini de curse pe pista amenajata acolo.
La zoo, am facut o scurta pauza, sa putem admira ultimele raze si ratustele pe lac, prilej pentru Arin sa cugete la diferentele dintre sexe:
- Mama, alea cu gitul verde si mai colorate sint mai dragute!
- Da, Arin, alea sint masculii!
- Aaa, da, normal, trebuie sa atraga femelele... ca si la barbati ei trebuie sa atraga femeile, nu invers!!!
Am ajuns acasa pe noapte, cam bocna... dar, cel putin eu sint multumita de expeditia de astazi, chiar daca m-a cam bodoganit Arin ca l-am pus sa pedaleze atit si era si tare frig la intoarcere iar Radu m-a anuntat ca pina la vara, nu se mai urca pe bicicleta... :)) a mai indulcit-o dupa, ca poate daca plecam pe ziua cind e mai cald!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena