Halloween la Ibis

Chiar nu cred în sărbătorile importate. Ieri seară a fost o coincidență faptul că am petrecut o seară frumoasă la Ibis, invitată de Gabriela, iar hotelul era decorat cu tot felul de lucruri specifice Halloween-ului. Dar arătau frumos, m-au distrat păianjenul care atîrna de tavan sau prăjiturelele-coșciug... delicioase de altfel! Am mîncat bun și vă recomand creveții în sos de unt cu garnitură de orez cu șofran și legume sote, panacotta cu lămîie și portocală sau, varianta Gabrielei, platou cu pui și tarta cu ricotta și fructe de pădure.
Later Edit: În imaginea de fond a colajului, vedeţi noul spaţiu de la parter, destinat fumătorilor, mi s-a părut foarte chic, eu m-am delectat acolo cu un ceai :)!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena