Vă pup din mers...

... sînt foarte grăbită să trimit aplicaţia mea la un job perfect: animator de văcuţe în Alpi!!! Pentru 10.000 Euro lunar! Ştiu că Alexandru ar fi mai potrivit, că el oricum socializează mereu cu văcuţele de pe drum, dar, s-o fi prins şi de mine ceva! Potrivit 9 AM, cerinţele postului sînt:
- să mă asigur că văcuţele au parte mereu de cea mai proaspătă iarbă - la banii ăştia, putem gusta şi iarba în prealabil! :)
- să am tot timpul o glumă pregătită pentru văcuţe - tonul face muzica, cred că mă descurc să le spun banalităţi rîzînd de mama focului
- să fiu maestru în design interior de staul - habar n-aveţi ce pot face două mîini dibace din lemne, fîn şi piatră
- să fac cele mai gustoase cocktailuri pentru văcuţe - trebuie să îl caut pe Kid, să îmi dea reţeta de Mai Tai, văcuţele nu vor avea nici o şansă să refuze asta!
Dacă doriţi să aplicaţi şi voi, găsiţi formularul aici...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

România pumnului în gură

Anotimpurile și igiena

Țara asta nu mă/ne vrea!