La şcoală... din nou...

Nu mai urmăresc de multă vreme găselniţele scornite de fiecare ministru al educaţiei. Am zis că nu are sens, din moment ce orice schimbare în minister se lasă cu noi variante ale legii educaţiei, cu modificări dintre cele mai fanteziste.
Cînd în sfîrşit, auzisem şi eu o idee citavă la cap, lucru de mirare avînd în vedere alte idei venite din acelaşi cap... şi anume cea cu renunţatul la festivităţile de deschidere a anului şcolar... nik, nu se pune în practică!
Aşa că... a trebuit să stau ieri o oră în curtea şcolii 15 şi să dau mărunt din buze cum că mă doare spatele de la statul în picioare şi nu înţeleg de ce, dacă tot se încăpăţînează să vorbească ceva la microfon, nu fac naibii ceva cu sonorizarea... că în afară de nişte bufnituri înfundate, pe tonalităţi diferite, nu se auzea nimic! Habar n-am pe cine ajută tot ritualul ăsta, nu ştiu dacă pe cei din clasa a I-a, că oricum nu pricep sau aud mare lucru! Nu-mi aduc aminte să fi fost picii mei "emulaţi" în primele lor zi de şcoală...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena