Despre sfirsituri...

Nu cred ca trebuie sa ma laud din nou ca nu deschid decit foarte putine dintre sutele de mesaje redirectionate, pur si simplu nu mai am timp si de asta. Zilele trecute am reusit sa imi organizez cumva mesajele de pe adresa de yahoo, le-am mutat mesajele redirectionate in folder-ul aferent, erau o mie si ceva, din care aproape noua sute nedeschise. Le-am si sters cu ocazia asta. Alta viata ! Dupa acest preambul foarte lung pot sa va spun si unde vroiam sa ajung cu asta : acum ca ma simteam mai bine, am putut si sa deschid citeva dintre noile mesaje primite. Printre ele, unul foarte interesant, primit de la un coleg de serviciu, in care subiectul sint niste previziuni NASA. Nu stiu cit este de adevarat, si n-as putea sa il lipesc pe tot aici pentru ca este destul de lung. Rezumatul rezumatului ar fi ca este vorba despre deja celebrul calendar mayas si faptul ca se opreste in anul 2012.
Ce spun ei ? Ca aceasta data nu este Sfirsitul Lumii ci… Sfirsitul Timpului asa cum il stim noi acum. Se pare ca in ultimul secol s-au petrecut schimbari in structura sistemului nostru solar, intensificate in ultima perioada de faptul ca acesta a intrat in Centura Fotonica, o zona cosmica cu o energie mult mai intensa. Potrivit respectivului mail, « schimbarile care se asteapta in 2010 vor modifica total viata pe Terra si omenirea insasi. Intalnirea cu Centura Fotonica pare sa duca la transformarea omului profetita de Biblie, la o teribila experienta spirituala. Se presupune ca oamenii cu un comportament egoist si, deci, cu vibratii scazute in aura energetica nu vor supravietui radiatiei de inalta frecventa existenta in Centura Fotonica. Cu alte cuvinte, va avea loc o mare selectie naturala pe baza spirituala amintita… » Cum va spuneam, mesajul este mult mai lung si nu garantez pentru veridicitatea lui. Ca n-ar strica o purificare a omenirii asta nu e ceva nou, nu stiu daca doar mie mi se pare ca sintem inconjurati de tot mai multa rautate si micime. De ce am ales fotografiile alaturate pentru a ilustra postul asta ? Cu sau fara Centura Fotonica, clima se schimba vizibil, iar anul asta am avut parte de cele mai spectaculoase ceruri de pina acum…

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena