Sofer de Romania - Eu

In urma cu citeva zile am primit un link de la un prieten la concursul asta de pe site-ul ProMotor. Am facut ce scria acolo, adica am introdus patru caractere intr-o casuta si i-am dat niste banuti. Am fost curioasa sa vad despre ce este vorba si am intrat si eu in joc. N-am citit multe inainte dar stiam ca trebuie sa ajung de la Frankfurt la Bucuresti. N-am plecat bine... ca m-am trezit cu o caramida in parbriz! :) Si stateam pe loc, undeva, la 8 km de start! Ca sa schimb parbrizul, aveam nevoie de bani... dupa vreo doua zile am intrat din nou, am facut scurtul test de pe facebook, am primit bani si am plecat iar la drum. Ce sa va spun, m-a prins! Ieri am patit iar de toate: de la amenzi pentru viteza, parcari, lovit alte masini, lovit masina mea, in fine... am parcurs jumatate din primul traseu. Si va cer ajutorul pentru a-l termina... nu dureaza mult. La cite capcane imi pun astia in drum... chiar voi avea nevoie de banuti! :) Click AICI! Se poate o data pe zi! Multumesc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena