Josef Frank pe Google

Nu stiu daca ati remarcat imaginea de astazi de pe Google (o gasiti mai jos). Pina sa stiu ce semnifica m-am gindit ca au dat dovada de multa fantezie, nu e prima data cind fac ceva special dar asta era foarte pe gustul meu. Asa cum a fost si imaginea aceea cu pusculitele colorate pe tot ecranul, am salvat undeva print-screen-ul, nu l-am gasit acum. Spuneam ca nu stiam cui ii este dedicata, nici nu mi-a dat prin cap ca daca tin cursorul pe desen voi putea citi pentru cine este. Intrind pe Design Sponge, blog-ul mei preferat in materie de decoratiuni, unul dintre subiectele de astazi facea referire la desenul de pe google. Asta m-a facut sa caut. Asa am aflat ca Josef Frank a fost un renumit arhitect si designer austriac, astazi era ziua lui de nastere, e drept ca acum 125 de ani, la un moment dat s-a mutat in Suedia si se pare ca este unul dintre arhitectii ale caror modele de mobilier si corpuri de iluminat stau la baza produselor Ikea. Pentru mine este nemaipomenit de grafic, mi-au placut foarte mult imaginile gasite pe net! Sigur voi mai cauta si alte date despre el, e drept ca nu acum, sint destul de obosita dupa bazin!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena