Cum de ei pot???

Merge pe bicicleta... cred ca jumatate din orasul olandez Utrecht era pe doua roti! Mi-a placut foarte mult clipuletul trimis de Li.
La noi este o adevarata aventura sa mergi cu bicicleta undeva in oras! Chiar daca eu o fac, mi-e frica de cele mai multe ori, ce sa va mai spun de datile cind imi iau si copiii cu mine: mama isterica scrie pe mine! :)
Avem pista aia de biciclete care arata cit de cit bine si vad ca se tot lungeste, dar pina ajung la ea din cartierul meu... ma maninca tirurile sau masinile mici, care nu vad sau ignora pina si semnul de cedeaza trecerea biciclistilor, acolo unde pista se suprapune pe intersectia Rennes - Scoala de Inot! Sa speram ca vom atrage atentia cit mai multori soferi si pietoni ca existam prin Masa Critica! Va aduc aminte ca intilnirea biciclistilor este vinerea viitoare!

Comentarii

  1. Simplu: ei au şi biciclete şi .. bun simţ!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda... la noi cred ca va mai curge multa apa pe Cibin pina sa ajungem asa!

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am mai vazut asa ceva.
    cred ca o sa sece Cibinul pana ajunge la noi moda asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu n-am mai vazut! Poate totusi reusim si noi... Stii tu, speranta moare ultima! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena