Foto - update!

După cum vă anunțasem, ieri am fost la prezentarea proiectului Sud Est 24 - 7 Maraton fotografic și sînt tare mîndră că două dintre fotografiile mele au fost selecționate între cele trei imagini reprezentative la nivel local și am putut să le văd printate și expuse pe pereții galeriei Habitus. Este vorba despre Tempo și Ordine. Cum s-ar spune: Tantanaaa! Dacă îmi iese pasiența, sugerată de Miju, care a fost cel care m-a prins și pe mine în chip, mîine voi avea amintire și print-urile fotografiilor! Să vedem!
Cred că au fost mîndri de mine și picii, că se bucurau că mi-au auzit numele acolo, dar în rest, s-au comportat ca niște veritabil pui de jurnaliști: adică au înfulecat la greu... :))

Comentarii

  1. yeah, pleased to meet you!
    as zice flesh and bones, dar e prea mult ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Same here! Hmmm... ar putea fi mai puțină flesh pe bones dar ce putem face... :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena