Dirty Dancing - Final Touch

Azi am aflat cu tristete de moartea actorului Patrick Swayze. Stiu ca nu a fost poate la fel de bun, la fel de celebru ca altii, dar este actorul care a marcat o perioada din viata mea. Si ma refer aici la ultimii ani din scoala generala, cind aparuse filmul Dirty Dancing, il aveam pe caseta, l-am vazut de zeci de ori, impreuna cu toti colegii, prietenii care vroiau sa il vada. Exersam pasii de dans de acolo, eu si Leta, colega mea de banca, stiam replicile pe de rost, plus miscarile dansului final. Un alt film cu el, la care ma gindesc cu drag, este Ghost, si a sa scena cu Unchained Melody...
Imi pare rau ca, daca "Nobody puts Baby in the corner!...", actorul a ajuns in coltul vietii sale, dupa o curajoasa lupta cu o boala careia foarte putini ii supravietuiesc! Prefer sa mi-l aduc aminte plin de energie si executind coregrafia nemaipomenita din finalul Dirty Dancing:
Dirty dancing final Patrick Swayze
Încărcat de laetitoumi. - Explore more music videos.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena