Willow-tree

Una dintre cele mai frumoase amintiri cu care am rămas din Budapesta este cea a salciei de lîngă Sinagoga Centrală, un memorial impresionant al Holocaustului.
Fiecare dintre micile frunzulițe de metal are inscripționat numele unor evrei uciși. Nu vă puteți închipui senzația pe care o ai atunci cînd stai lîngă salcie, și adie vîntul, și e un foșnet și o plîngere, un cîntec atît de trist... Nu știu cîte dintre tururile organizate o au inclusă, știu că mai fusesem o dată, într-o mini-excursie Budapesta - Viena și ghidul nu ne-a spus nimic. Eu am ajuns pentru că mi-a arătat-o Bev, un bun prieten, l-am mai pomenit pe aici.
Acum sînt puțin invidioasă pentru că prietena mea, Mari, va pleca săptămîna viitoare cu ai ei la Budapesta... și i-am spus că salcia este un must - see. Așa mi-a venit ideea să vă spun despre ea. Am aflat cu ocazia asta și că sinagoga lîngă care este memorialul este a doua ca mărime din lume.

Comentarii

  1. Sa stii ca ti-am urmat recomandarea. Nu am prins sinagoga deschisa, dar am admirat-o pe dinafara si i-am dat un tur complet. Cu ocazia asta am descoperit un cartier foarte interesant.
    Ramane pentru data viitoare sa vad si salcia, inca un motiv sa ma intorc :)
    Multumesc inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ai ajuns în zonă și că asta a dus la descoperirea unor lucruri interesante!
    Sper și eu să merg din nou în Budapesta, am văzut recomandările tale culinare și de design și clar trebuie să le pun pe ”to do list”! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena