O zi plină...

Entry for December 28, 2008


Ziua mea de ieri. Săniuș cu picii, pe drumul spre Păltiniș, îmi pare rău că nu pot pune mai multe poze aici, a fost o zi superbă, un cer albastru... oglindit în alb... atunci cînd am descărcat pozele am văzut că zăpada, la umbră, lumina albăstriu...
O nouă seară artgotică, în Atrium, ne-au citit Ela Luca, din București, Adriana Lisandru, din Brașov... și Sandu Tîrșia, din Sibiu, ca de obicei, un foarte bun exercițiu pentru minte și suflet, prea mult ne apasă concretul din cînd în cînd... cronica scrisă de cineva mult mai priceput decît mine, aici... http://www.agonia.ro/index.php/press/1816014/„Serile_artgotice”_–_cronica_27_decembrie
După poezie... bowling... prima dată cînd am jucat... mă învățase deja poetul Călin Sămărghițan cum se țin degetele în bilă (sînt și eu om, ce vreți!... nu pot să stau prea mult în preajma ideilor fundamentale, așa că le îmbin în tiparul meu atipic)... trebuie să mă laud cu o grămadă de "bile în șanț" dar și cu două "strike-uri", pentru care am fost tare mîndră...
Neplanificat dar bine venit... mult dans în Union, așa cam la vreo trei ceasuri non stop, muzică retro din toate genurile.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena